Burakgul1 o zaman bu oranda zam yapamaz. 5 yılı geçse idi dava hakkı vardı piyasa ile eşitleme için. Bu durumda resmi oranda zam yapıp kendisine ödeme yapabilirsiniz. Dava açması veya sizi evden çıkarmasının tek yolu ihtiyaç haliyle dava etmesi başka konutu varsa ev sahibinin sizi asla o evden çıkaramaz. Kiracımızla davalık olduk 2 sene bu sürecin içinde idik tüm sürece hakimim merak ettiğiniz bi şey varsa sorabilirsiniz