Elfgrn binnur37 evet evet gece modu da var bir de çay yanına bir şeyler falan ya insan ne kadar çok dikkat ederse etsin bir yerden sonra kaçırıyor. O kadar verdim kilonun acısı şimdi çıkıyor işte
binnur37 Elfgrn onlar nasıl kilo almıyo ben anlamadım amcamlar köyde benimde sürekli yiyolar aynı kilodalar
ikicocukannesi205_ Kitsu bende emziriyorum ve bebeğim daha 5 aylıklik sürekli açıkıyorum enerjim bitiyor yemezsem çok zorlanıyorum ama halim daha beter aynalara küstüm az yiyip öz yemek en iyisi
Kitsu ikicocukannesi205_ benimde şekerim düşüyor emzirdikten sonra 🥲🫣 Ben kilo verirken hiç zorlanmadım hayatımda ölüm diyeti dediğim bir şey var kendimi aç birakirim açıldıkça kahve ve su içerim ama şuan onu yapamıyorum
Kitsu Elfgrn imkanım hem var hem yok 😅 eşimin goturmesi gerekiyor o da diyet yapmami istemiyor. Evde tartımi saklamış mesela. 14 kilo çok güzel bir rakam yaaa 🥲
Elfgrn Kitsu öyle tabii ki bir de ben bunu sporla destekledim sürecin yarısında, bence kimseyi dinleme Sen nasıl uygun görüyorsan öyle yap. Yarın bir gün kafanı vurmaktansa en azından denedim dersin
ikicocukannesi205_ Kitsu daha erken sanırım bizim için öyle zorlayıcı değil öğün azaltarak yapabiliriz ancak