zynpsk Feraye_ evet okulda isim çıktı form doldurdum kayıt yapıldı yani dime şuan bile hala emin olamadım sistemde gözükmüyor diye yani gerçekten tekrar okula gidip sormak da istemiyorum
Feraye_ zynpsk sizin okulda nasıl bilmiyorum ama okul bizden oğlumun kimlik fotokopisini yerleşim kağıdı vs.istiyorlar sizden birşey istemediler mi kimlik fotokopisi fln
zynpsk Feraye_ hayır hiç bir şey istemedi zaten okulun sisteminde gözüküyor direk kayıt olarak ismi vardı adrese göre okullara isim gidiyor diye biliyorum ama
Caglamm zynpsk bugün yaptırdıö daha kaydımızı anaokuluna gittik hatta öğretmenini bile seçtik inşallah güzel olur hayırlısı olur..
Caglamm zynpsk okuldan okula değiliyordur tabiki aman kaydını yaptırdık ya çok şğkğr rahatladım. Uykularım kaçıyordu