merhaba
aynı sorun bende de var. sırf size bilgi vermek için üye oldum. direk okula gidin müdür e okul sistemine girip çocuğunuz adresinize baglı okulda görünüyormu görünmüyormu bakıyor. bizim çocuğun adı soyadı çıktı okulda. 17 sinde gelin kayıt yapalım dediler. ilk önce isimleri düşenleri alacaklarmış zaten sonra ismi olmayanları yer kalırsa kayıt alacaklarmış