Zeynep-iremnur1 benim sutum yeterli.olmadigi icin mama takviye ettim.sonra biz meyve yerken elma ozellikle cok dikkatliydi 1 dilim verdim eline onu emdi somurdu resmen.sonra 4.5 aylik olunca bildigin trakya taranasi yedirdim 2 yemek kasigi kadar irmikli.yedi banamisin demedi.sonra yogurt derken 6 ay olduk.vermeye basladim herseyi.sabah mama ogle corba aksamda ya mama. Ya corba.benide hep yemeksonralari tatli niyetine.simdi 14 ayligiz.tezgahta elma butun gorsun istiyor. Yemekte ayirt etmiyor cok sukur.mamayi 12 aylik olunca biraktim.