Zeynep-iremnur1 Kızlar 7 kasım doğumlu bebeğim var 4. Ayın içinde sadece emiyor birşeyler tattırsam mı acaba erken mi
Acemiannecik Zeynep-iremnur1 degil canim benim kizimda 4 aylik doktor tattirmaya basla dedi doyumluk degil ama tadimlik ve 3 gun kuralina uyacak sekilde 2 3 cay kasigi ile basladik 15 günde bir 2 cay kasigi arttir dedi
minnakbaby Zeynep-iremnur1 aa biz de 6 kasim bende bunu merak ediyordum valla 🙂 bide acaba nasil neyle baslamak gerek kendimiz mi yapalim hazir kavanoz mamalar var onlardan mi alalim kafamda cok soru var 🙄
KereMini1 Zeynep-iremnur1 bizde 17 ekim dogumluyuz benimde merak ettigim bi konuydu bende bilgi edinmis olayim sayende 😍🥰
Leyla-Uzay Zeynep-iremnur1 benim sutum yeterli.olmadigi icin mama takviye ettim.sonra biz meyve yerken elma ozellikle cok dikkatliydi 1 dilim verdim eline onu emdi somurdu resmen.sonra 4.5 aylik olunca bildigin trakya taranasi yedirdim 2 yemek kasigi kadar irmikli.yedi banamisin demedi.sonra yogurt derken 6 ay olduk.vermeye basladim herseyi.sabah mama ogle corba aksamda ya mama. Ya corba.benide hep yemeksonralari tatli niyetine.simdi 14 ayligiz.tezgahta elma butun gorsun istiyor. Yemekte ayirt etmiyor cok sukur.mamayi 12 aylik olunca biraktim.
Acemiannecik ozgearpaci ben ilk havucu cam rende yapip verdim3 gün sonra elma ayni şekil 3 gun sonra yogurt 3 gun bugun ilk defa havuc patates corba yapip vericem sonra mevsim meyve ve sebzelerinden devam
Acemiannecik minnakbaby hazır kavanoz mamalar mecbur kalmadikca verilmemeli bence. Zaten yaptığımız elmanin 8de biri onunda hepsini tattirmiyoruz :)
UmmSalih minnakbaby benim oğlum da 3 Kasım doğumlu neyden başlatmak lazim acaba sadece mama ile besleniyor
morsevenfilolog Doktor önerisi olmadığı sürece bence daha erken. Bebeklerin sindirim sistemi henüz tam anlamıyla gelişmediği için 6 ayda geçiliyor ek besine zaten. Acele etmeyin derim.
Acemiannecik morsevenfilolog doyumluk olmuyor bu dediklerim yukarda da belirttim zaten bir 2 cay kasigi tadmlik 3. Ayda pirinc ununa baslayanlari gordu bu gozler onlara tepki göstermelisiniz ki simdi tattirmasalar 5 aylikken baslicaklar tadimlara. 6 aydan once doyumluk verilmedigini bizde biliyoruz. 6. Ayda tadima baslayip 8 9 aylik bebeklerin de bisey yemediğini de bıliyoruz
Acemiannecik SemaOzal cig havucu cam rende yapip verdim cig elmayi da oyle verdim bugun havuc ve patatesi haslayip ezip verdim sadece
morsevenfilolog Acemiannecik Farkındaysanız tepki göstermedim. İsterseniz tekrar okuyun. Ayrıca post sahibi erken mi diye sormuş ona cevaben yazmıştım. Üstünüze alınmışsınız. Size tepki gösterenlere tepki göstermeniz dileğiyle. İyi günler. 🙋🏻♀️
SemaOzal Acemiannecik bende 4. Aydan itibaren verilen pirinç unu aldım ama henüz vermeye cesaret edemedim 4 ay 1 günlük oldu 😂😂 sütüm doyuracak kadar olmuyo ne yazık ki ek gıdaya yavaştan başlama isteği bu yüzden bende
Acemiannecik SemaOzal ama bağırsak florasi gelişmediği icin doyumluk veremezsin canim doktora danışıp mamaya basla bence sütün yetmediğini dusunuyorsan bu zamanlar ancak tadim👍🌸 ve pirinc unuda faydalı bisey degil
YasminAlp__ Acemiannecik bizde haftaya 4 aylık olucaz mama yiyor sadece bende tadımlara başlamak istiyorum yoğurtla sonra sebze erken değil bence çünkü doyumluk vermicem hepsini 3 gün deneyerek vericem
Umut2019 Gençler benim oğlum 4 ay 3 günlük. Sadece mama ile besleniyor. Doktorumz tadımlara başlayalım dedi günde 3 çay kaşığını Geçmesin verdiğin şey dedi. Ben ilk etapta neyle başlamalıyım ne olur yardım edin ilk bebeğim
Cansu1234 Umut2019 tabiki kendi yaptığın ev yoğurduyla sonrada cam rendede elma püresi yapabilirsin muz püresi yapabilirsin
Umut2019 Gençler benim oğlum 4 ay 3 günlük. Sadece mama ile besleniyor. Doktorumz tadımlara başlayalım dedi günde 3 çay kaşığını Geçmesin verdiğin şey dedi. Ben ilk etapta neyle başlamalıyım ne olur yardım edin ilk bebeğim
Acemiannecik morsevenfilolog tepki gösterdiniz sandım tek cevap veren ben olduğum icin yanlış bisey dediysem siz kusura bakmayın 🤷♀️ iyi günler.