ArsAyz aynen bizede fahri günay anasınıfı çıkmış ta bizim çevremizdeki okullar hiç iyi değil maalesef benimde içime sinmiyor geçen sene cemalettine yolladım 4 yaşa bu senede sabiha fahrettin var ona ön kayıt başvurusu yaptık bide tekrar cemalettine başvuru formu verdim arasından seçim yapıcaz artık