Seyma_29_ Minikmucizemmmmmm malesef okul görünmüyor bizde de.sadece kızımın adı soyadı var.Yarin okula gidip soracağım
aptallarsizii Minikmucizemmmmmm bende de gözükmüyor 2020 Ocak ayı doğumlu oğlum ne bende ne eşimde yok bilemedim
ArsAyz merrv26 Sizin okul gözüküyo mu acaba ? Hesabınıza baktım da aynı mahalledeyiz hangi okula yollamayı düşünüyorsunuz 😇
merrv26 ArsAyz bizim şuan isteğe bağlı ilkokul 1. Sınıf gösteriyorda tekrar anaokuluna yollıycam malesef ticaret odası ilkokulu çıkıyor
Birbebetoannesi Minikmucizemmmmmm Bizde de aynı sorun var maalesef , yarın okul ile görüşmeye gidicem inşallah
ArsAyz merrv26 Başta fahri günayla anasınıfı için görüştüm ama içime sinmedi, vilayetlere anaokuluna yollıycam sanırım 😄