tospikannesi_ yildizkaradag nazik ,naif isimleri seviyorum. Kumsal, inci, Asya, Bade, Alya,Sare, Rüya ,Beril Kızımın ismi Buğlem Kendi ismim Nil Eğer kendi ismim olmasa kızıma Nil koyacaktım 🤭🌸
defmommy yildizkaradag umay çok hosuma gidiyor ikinci kez kızım olursa umay koyacağım büyük ihtimalle 🌸
snyck pptya07 kizim 6bucuk yasinda ismi ilay kimsede yok ve özturkce isim diye koymuştuk nasıl popüler oldu böyle ya 😅
yildizkaradag yusuf11 yeni gördüm bildirimler üst üste gelince arada kaynayan yorumlar olmuş ne olur kusura bakmayın🤦🏻♀️🌸 çok teşekkür ederim tavsiyeniz için çok hoş bir isim🫶