Seyma_29_ Birbebetoannesi güncelleme yapmıştım yine düzelme olmamıştı.Dun okula gittim görüştüm kızımın kaydınin düşmüş olduğunu öğrendim.
Birbebetoannesi Seyma_29_ sevindim sizin adınıza . 2020 zorunlu alıyor da 2021 keyfe keder gibi bir şey 🤗
pellini benimde kapalı okul çıkmış yani yıkılan okul. nasıl olucak şimdi . beylikdüzü yakuplu ilkokulu nereye kayıt ettiricem
Birbebetoannesi DefneNil_ rica ederim en azından sizin işiniz görüldü :) yok ya benim öğlen daha 4 yaşına yeni girdiği için hak kazanamamışız 😃
Birbebetoannesi DefneNil_ Allah razı olsun . Tüm yavrularımızı Allah korusun. Sağlıklı , sıhhatli ve akıllı çocuklar olsunlar inşallah. (Bir de merhametli ❤️)