sek_kahve Eşimde de bende de e devlet üzerinde gözüküyor ikametgah adresimiz aynı. 199 u aradım bizlik değil , ya e devlet üzerinden ya da milli eğitimin sistemsel sorunu olabiliyor diyor çünkü size dediğim gibi çocuk yaşadığımız evin adresine kayıtlı diye o zaman sıkıntı yok dedi🙂↔️