gulsaherdemcibal Canparcam_ bn dogurana kadar test yaptm resim cekeyim dye hep boyleydi hic cekemedm insallah vardir bnm teslrde cikmadi boylydi kanda cikti
subrk Canparcam_ Allah gönlünüze göre versin.Ama daha çok erken adet gününü bekleseydin. Bu kadar erken öğrenmenin pek bir faydası yok.Boşa stres yapma bence.1 hafta daha bekleyebilirsin
hilalasenasc Canparcam_ ben hemen gitmiştim doktor daha erken şimdi net sonuç alamayız falan dese de ben sabırsızlandım ısrarla istedim yaptırdım testi 😅 ama sabrederim derseniz bekleyin