Benim de öyleydi canım memlektekket başladı geçti gelince tekrar oldu acile gittik doktor gaz birikmiş dedi lama verdi evde yap dedi belli bş saat sonra gel dedi tekrar röntgen çekildi ve hap verdi öyle geçti geçenlerde yine oldu mide şişkinliği ağrı acı tat hapı yine attım geçti ama bi doktora git canım sende hani yemeği hızlı yiyen birisi değilim venadıl oldu vende anlamafım üşüttüm herhalde