onlyy aaa benimde aynı şikayetim var bir kaç lokma birşey yiyince hemen migdem şişiyor sanki fil oturmuş gibi oluyor üzerine çok rahatsız ediyor ağrı yapıyor ama birsey yemeyince sorun yok benimde yeni başladı neden acaba sizinde durumunuzu görünce tek ben değilmişim demekki. Çok geçmiş olsun