dunyamveben Bizde salı günü Cundadaydık. Ay cok güzeldi.
Sarımsaklı,ören ve akcayda denize girdik. Sadece Sarımsaklıyı beğendik. Yarın guzel bir yer bulacağız insallah. Zaten 2 3 güne döneceğiz.
Tesekkur ederim cok düşünmelisiniz. Akçaya gelirseniz görüşüp bir kahve içmek isteriz🥰🥰