Feyzosumunannesi Hanımlar Selam, Tatile Balıkesire gideceğiz kısmet olursa bir kaç sorum olacaktı yardımcı olabilecek birileri vardır inşallah ⚘️ 😚
suheyla92 Feyzosumunannesi akcayin suyu cok soguktu gittigimde, sadece onu biliyorum. Biz de temmuz sonu gidicez insallah Ören’de bir otel bulduk ins buz gibi değildir
Feyzosumunannesi dunyamveben Ayyy çok yakınız,Mersinden gelecegiz kısmet olursa 3 yaşında kızım. Akşamları serin oluyor mu ? Ceket vs almam lazım mı? Yada mutlaka yanınıza alın burada lazım olur dediğiniz bsey var mı?
dunyamveben Feyzosumunannesi akçay sahil kısmı olduğu için kesinlikle alın rüzgarlı olur Sivrisinek de olabilir onun içinde önlem alın Edremit’te var çünkü sinek güneş kremi havlu ve güzel bir tatil Tadını çıkarın Başka sormak istediğiniz birşey olursa çekinmeden yazabilirsiniz
Feyzosumunannesi dunyamveben Çok teşekkür ederim. Evet, kene korkum nedeniyle hafta sonu sinek, kene ve böcekler için sprey alacağım. 😚 Teşekkür ederim, ilk kez geleceğiz ve kendi aracımızla seyahat edeceğiz. Daha önce hiç bu kadar uzun bir yolculuk yapmamıştık.
Feyzosumunannesi dunyamveben Ayy geleli 1 hafta oldu ama kizim esim ve ben hastalıktan kurtulamadık. Cunda adasına gittik gezmek icin acile de erdemite 🙈 hastaneye daha cok gittik. Sarimsaklida denize girdik simdide örene geldik kizimi uyuttuk kayinvalidemin yaninda. Midemiz alt üst oldu. Havası yaramadı sanirim diyeceğim ama denizi pismis sanirim doktorlar öyle dedi akcayin. Ayy arabadan iniyorum saçma yazmis olabilirm
ozdeeb Feyzosumunannesi bende oraya 10 dk uzaklıkta Burhaniyede yaşıyorum. Buraya da gelin Ören ve iskele çok güzeldir. Poyraz eser akşamları serin olur Deniz de soğuk olur. Ayvalığa gidin Cunda adasına da gidin. altınolukta denize girin ve Ayvalık tostunu yiyin 🥰
minnakkofte minnakkofte ören ayvalık tarafı daha güzel akcayda pek bir şey yok küçük bir kordonu var Altınkum tercih edebilirsiniz Deniz olarak .güre ve Altınoluk da güzel zaten hepsi yan yana hepsini gezebilirsiniz rahatlıkla deniz olarak soğuktur ama temmuz sonu ağustos gibi ısınır yüksek ihtimalle.gece serin olur ince bir ceket yeter bir de buralarda sinek var ona göre gelebilirsiniz buralar küçüktür ama huzurlu bir tatil yaparsınız çocuk için de çok rahattır
Feyzosumunannesi minnakkofte Zaten akçayda kalacağız ama sürekli başka denizleri gezecegiz inşallah 😚 çok teşekkür ederim ⚘️
Feyzosumunannesi mavikuss_ Eşimin halasının dubleks evi var akçayda orda kalacağız inşallah 😚 Hala tek yaşıyor 3 yıldır ısrar ediyor gelin diye ben kızım küçük o kadar yolu çekemem diye gitmiyordum. Şimdi arabada duruyor artık 3 yaşında büyüdü. Bakalım ya bismillah dedik 😊
mavikuss_ Feyzosumunannesi anladım bizde eşimin teyzesinin evine gidiyoruz sürekli 3 yasında olucak kızımda ağustos ta ☺ hırka ve gece sinekler olduğu için uzun alt tercih ediyorum sinek kene koruyucu sıktım bir tane bile ısırmadı kullandığım için sürekli herhalde bir de günes koruyucu başka birşeye ihtiyaç olmuyor ben ateş dürücü falan yanıma almıstım nöbetçi eczaneyle falan ugrasmayalım diye