Benim 2inci sezeryanımda sancım başladığında aldılar ama erken doğdu yani isteyerek beklemedim 39u belki zorlarlar ama geçirmezler genelde. Sancının ne zaman geleceğini bilemezsiniz normalde sezaryenden kaç saat önce bişey yememen içmemen lazım ya yokken sancın bwşlarsa anestezinin riskleri oluyo o yüzden öyle kabul etmiyorlar genelde