kanalizzze59 Kızlar selam aklıma bişey takıldı sormak istiyorum bilen varmıdır? Benim ilk doğumum sezeryan ama sancılı halde gittim normalden sezeryana döndü Acaba 2. Sezeryandada sancıyı bekleyip gidip sezeryan olsak oluyormu? Bir riski varmıdır?
hepyerdeyizz kanalizzze59 Aşırı dereced eolmadikca Bir gün bir gündür diyor bazı doktorlar ama riskede atmak istemiyorlar
Minmini kanalizzze59 ben demek istediğinizi anladım doğum kendi başlasın istiyorsunuz sancı gelmesinden kastınız o. Doktorunuza bu şekilde sorun bence çünkü doğum hemen başlayan bir şey değil yani sancı gelir gelmez bebek doğmuyor sonuçta. Doğum başladıktan sonra sezaryen olsun gün vermeyin nasıl riskleri var diye sorun
hepyerdeyizz kanalizzze59 Erkenden değilde Sürekli takipte tutuyorlar Az bı sancida Gün veriyirlar diye biliyorum yaşamadım gördüğüm kadarıyla söylüyorum. Ama riske atmamak daha iyi ya Dikişlerin sorun olabilir çünkü
hepyerdeyizz kanalizzze59 ya zate zamanında gelir N’olacak İyice büyüyünce içerde yeri kalmayınca zaten gelişimi yavaşlıyor Sezeryan olacaksan Sanciyi cekmezdim şahsen
hunilimomy kanalizzze59 sicak zamanlara gelince oyke olmuyor ya 39u bekleyecekti doktorum bi gun bi gun dedi adana sıcağında yeter dogurayim diye canim çıkmıştı
kanalizzze59 hepyerdeyizz şöyle yani ben doğum kendi başladığında sezeryan olsun istiyorum Sancı çekmiycem tabikide atıyorum nişanım geldi yada suyum yada sancım hemen gideyim yatışım yapılsın öyle Kendi istediği zamanda gelsin bebişim o anlamda
kanalizzze59 Minmini evet sorumu anlamışsınız teşekkür ederim ☺️ ya doktora sorucam tabide genel olarak vereceği cevap belli😅 o yüzden buraya sorup böyle bişey yaşayan varmı diye bilmek istedim
MoonCrystal Minmini hiç belli olmaz o benim arkadaşımın sancısı geldi ve hızlı doğumla iki saat içinde doğurdu . Bunun anestezisi var ameliyathane boş mu hazır mı bu gibi şeylerde var zaten hastaneye gitmekte bı hazırlık gerektiriyor
defneduruu kanalizzze59 hayatım ilk doğum neyse 2.doğum da o oluyor zaten devlette özel seçenek sunuyor
kanalizzze59 defneduruu seçenek sunma değil Ben kendi istediği günde doğmasını istiyorum o yüzden sordum Mesela sancım geldi yada suyum yada nişanım Hemen gideyim yatışım yapılsın sezeryan olayım diye İlk bebeğim 42. Haftada doğdu çünkü erken alırlarsa bir sıkıntısı olurmu diye korkuyorum
mhtpdrmz kanalizzze59 doktor ne zamana gün veriyosa o zamana olun canım. Zaten sen ayarlıyamıyosun coğu zaman ya kızımın 8 günü vardı kontrolde sancı çıktı hop yatısım yapıldı
Bebegimm1 kanalizzze59 evet var bende öyle olmasını istemiştm ama doktor iç karnın bebek büyüdükce yırtılır demişti 38.5 da doğum olmuştu ama şu bi gerçek ben her gün yürüyüş yapan biriydm ve karnımın alt kısmında acı oluyordu 4 yıl olmasına ragmen 2 doğum arasında
kanalizzze59 Bebegimm1 ya 38de alıyorlar ya bana çok erken geliyor İlk bebeğim 42de doğdu çünkü korkuyorum erken alırlarsa bir sıkıntısı olurmu diye
Bebegimm1 kanalizzze59 olucagı varsa vaktindede olur mesela ben 40.2 de doğum yaptım doktor bundan snrası bebek işin sıkıntı olur kakasını yutabilir demişti sizinkide geç olmuş 38 hafta banada erken geliyordu hocam bebek iyiyse 39 da yapalım demiştm zaten çok da bir şey kalmıyor ama kılosu falanda yine iyi çıkmıştı gelmek istemeyen bebekde gelmiyor siz doktoru dinleyin gelişimi iyiyse vaktnde gün verir zaten ben sizin ne dmeek istediğinizi anladım 38 den snra gelişimi tamamlanmış oluyor