Mlkmstf maygirl torbalı da sanki hiç yok model olarak o kadar kararsızım ki ablam ve annemi aramaktan artık ne alıyorsan al bize sorma dediler 😀😀
starwomen Mlkmstf Aslanlar böyle olmaz net kararlı olur kendine gel 😅😅 şaka bir yana ben yıllardır toz torbasız kullanıyorum. Kvdem torbalı kullanıyordu geçen sene torbasız aldı ben eziyet çekmişim temizliğiyle demişti
Mlkmstf starwomen bu bir hastalık galiba 😀🤦🏼♀️ hiç böyle değildim ben ya evlilik yaramadı bence 😀 sizinki hangi model acaba biraz daha kafamı karıştırayım 😀
starwomen Mlkmstf Evlilik hangimizin dengesini bozmadı ki djdjhddh Ben Philips maraton serisini kullanıyorum canım. 5 yıldır severek kullanıyorum. Hangi modeli alırsan al torbasız al beni dinle 😅
ecempeker Mlkmstf ay dendiği kadar ağır değil tekeri var sürükleniyor sonuçta mükemmel makina 2 güne bir açıyorum malum bebiş var müthiş makina yani siz bilirsiniz yinede
Mlkmstf patatess evet bende baktım ama Miele servisinde problem oluyor garanti de bitince çok anlayan usta da yok elde kalıyor senin de kafanı karıştırmim da 😀😀
nilikonunannesii Mlkmstf toz torbalı çok rahatsız eder sizi toz torbasızlar daha iyi hem de filtreli havaya salmıyor tozu 😊 daily da çok iyi dediğim gibi bir çok başlığı var farklı zeminler için ben çok kullanmadığım için kendiminkini bana başlığı yeterli geliyor😊
patatess Mlkmstf Doğru söylüyorsun ben sağlamlığına güvenirim demiştim belki bir şey olmaz 😄 servise düşünce zaten vay halimize 🥲
starwomen Mlkmstf Ahahahaha en garanti çözüm olmazsa öyle yap ama orada kesin bir sürü şey görürsün 😅
Mlkmstf starwomen 😀😀😀 bu gidişle evvvv başını alıp gidecek bence asggsgd toz yumağı içinde yaşıyoruz resmen olmayan şeyleri de görürüm bu kez daha çok kararsız olurum çok büyük sıkıntı 😀
Mlkmstf ecempeker evet şuan 90 bine kadar çıkıyor fiyatlar yani bir elektroniğe de o kadar verilmesi düşündürücü 😀