Mlkmstf bence o kişşnşn kullanımına göre değişir bende astım var be ayrıca tozdan nefret ediyorum robot süpürgeyi bile genelde eşim boşaltır
O yüzden ben torbalı seviyorum torbayı ucundan tutup atıyorum direkt öyle tozu boşaltmak zor geliyor ama onunboşaltıo yıkamayı felan seven de var sizin tercihinize kalmış bence