ElifHuseyin mamayı bırakması bir yandan güzel fakat benim sütüm yetersiz ee böyle olunca sadece anne sütü istiyor ve sürekli göğsümde oluyor hal böyle olunca hiç uyumuyor çizimde en büyük sorunumuz bu inşallah siz mamayı bırakırsınız eğer sütünüz yeterli ise sadece anne sütü en güzeli 🙏🙏