acimavi salihasevil kilo vermeye yardımcı olma etkisi falan yokmuş malesef, bir de yeşil çayın daha etkili versiyonu emzirirken kullanmak sakıncalı olabilir. Zaten zayıflatmıyorsa niye içelimki😂
acimavi Merveeofs aa internet yorumlarında yeşil çay seven bunu da rahatlıkla içer yazmışlar. Gerçi yeşil çay ağzımı çok buruk yapıyor diye içmiyorum da işte bir heves şimdi machaaa😂
acimavi minisinannecigi zayıflamak dediğim de 3-4 kilo bir şey yani, yürüyüş vs hiç yapamıyorum, metabolizma hızlandırıyorsa iyi olur diye düşünmüştüm. Hiç boşuna kalkışmayayım o zaman😑
alpo1309 acimavi aldım ben içtikten birkaç saat sonra müthiş bir karın ağrısı ve afedersiniz ishal yapıyor kilo falan verdirmiyor o karın ağrısı da saatlerce sürüyor 2 kere denedim ikisinde de aynı şeyi yaşadım beni çok etkiledi benim bünyem kuvvetli değil belki bilmiyorum
acimavi alpo1309 bazı markaların içinde bolca sinameki ve farklı bir bitki varmış, bunlar bağırsak florasını bozup ishal yaparmış evet. Çok geçmiş olsun, tadı da kötüymüş vazgeçtim ben de almaktan, içmem muhtemelen
degersizbirhayat_1 acimavi ben diyet sürecince kullandım bagırsak hareketi için çok faydasını gördüm dağa taşa yazasım var 2 ayda 15 kilo verdim tamam yeme içmeye dikkat ettim ama matchanın katlısı çok büyük Karın ağrısı falan olmuyor bu arada yazmışlar yıkarda ishal yapıyor doğal olarak ama gidiyorsun tuvalete bitti
degersizbirhayat_1 acimavi kullandığım marka bu Daha evvel de çok denedim ama asla kilo verememiştim ama baktım ipin ucu kaçıyor bir yakınım önerdi biraz da dikkat ettim spor yok sadece yeme içmeye dikkat birde matcha şu anda 75 kiloyum