Sevgili anneler bir doktorun bazı macha çayı markalarını eleştirdiği video ile öğrendim bu çayı. Fenomenler öneriyorsa onlardan almak istemem. Araştırınca wefood markasının doğal macha tozunu buldum. Alsam mı diye düşünüyorum ama sizlerden fikir almak istedim. Var mı kullanan, fayda veya zarar gören annelerim🫠