Elfgrn Hemdem__ Allah yardımcınız olsun biz iki buçuk ayından beri dişten muzdariptik, 4,5 ayda çıkardık dişin büyüyene kadar neredeyse her ay sadece bir diş için sıkıntı çektik. Umarım en kısa zamanda ağrısı sızısı diner de rahatlarsınız.
endoplazmikretikulumiste Elfgrn bende tek öğün beslenme ile 65 den 53 e düştüm devam ediyor Ramazan’dan bu yana sadece akşam yemeği gün içinde bol su bir Türk kahvesi bir yeşil çay
Elfgrn endoplazmikretikulumiste Maşallah çok güzel vermişsiniz. Darısı bize , tek öğün bende denedim ama biryerden kaçırıyorum ucunu dayanamayıp tebrik ederim çok güzel ilerlemissiniz
Hemdem__ Elfgrn İnşallah çok teşekkür ederiz.Bizde çok geç çıktı dişi 10 aylıktı ilk dişi çıktığında 😒
endoplazmikretikulumiste Elfgrn normalde yapamam Ramazan iyi bir başlangıç oluyor mide alışmışken devam
[silindi] Elfgrn onaya düşen yorumu tekrar yazayım bakayım günde 1 bardak içersem ooo bugün su içtim diyordum seviniyordum
Elfgrn [silindi] Aboooo durum vahim desene annem gibisin kadının yanında ne zmaan olsam su içtin mi Su iç vs vs yiyorum beynini 🤣🤣 sana benim maruzlugum gerekli