Günaydın kızlar, diyetimin 2. Gününe hızlı bir başlangıç yaptım , apartmanımıza şafak operasyonu düzenlendiği için (yabancı uyruklular var il göç idaresi sürekli baskın yapıp topluyor) 4.30 da uyandık e geri uyku tutmadı tabi 5 buçukta koca bir bardak limonlu su içerek güne başladım , 7 de de kahvaltımı yaptım siz de nasıl gidiyor ?

