AliDenizEzgi mylittlepony benim bebeğim erkek.Yaptırdık 50 günlükken. Poşet yapışkanlı oluyor.Hiç zor değil rahat olun.
idil1990 Minionbiranne evet bizim iki gunde gecti bi dahakine tamamini yapistirmicam koseleri tuttursak yeticek cok kuvvetli cunku yapiskani
Minionbiranne idil1990 hadi ya bende bilmiyorum ya orda bi kadında böyle yap deyip gösterdi 😭cocugumun poposu cok kötü oldu zaten idrarınıda yapmadı boşu boşuna kötü oldu çocuğum
mylittlepony NurcanBOSTAN yok canım hiç sorun değil herşeyin hayırlısı ☺️ aminn çok sağol inşallah 🥰💙
Ertugrul19 mylittlepony oğlum var mama yedirip hemen altını açıyodum torbayı takıyodum hepte yaptı o şekilde
mylittlepony petitehatunn sağol canım size de çok geçmiş olsun dediğin gibi okadar dikkat ediyoruz ama kaçışı yok sanırım 😐biz yinede iyi tarafından bakalım bağışıklık kazanıyorlar bu sayede ☺️🤭
mylittlepony Selcan teşekkür ediyorum canım 9 aylığız mama su çay aptamil herşeyini veriyorum inş atlatırız 🤲🏻🌸
Doruk12 mylittlepony inşallah canım ne kadar dikkat edersek edelim oluyo böyle şeyler, Allah daha beterinden korusun çok geçmiş olsun 🤲🏻
Ertugrul19 mylittlepony yada idrar kutusu veriyolar ya ben direk onu tutuyodum yapicagi zaman poşete koy boşalt uğraşmıyodum kız daha zordur ama 😂
Doruk12 BusbusveHashas 5 gün antibiyotik kullandık geçti canım geçiyo hemen bol sıvı da almak lazım, çok geçmiş olsun 🤲🏻