Sevvalaydin mylittlepony biz dun yaptirdik 6 ayligiz kan almadaki hemsire takti torbayi seyinin ucuna 😂 biz sadece cis yapmasini bekledik yapinca yavasca soktum torbayi idrar kabinin icine koyup verdim normale gore uzun surdu cis yapmasi torba oldugu icin galiba 2 saat bekledik
mylittlepony NurcanBOSTAN evt ya çok zormuş gerçekten 😐 videoyu izledim de yine garantisi yok belli ki 😏
mylittlepony Kızlar peki kaç ml olması gerekiyor aldım da fazlası beze gitti şimdi götürüyorum inş kabul ederler
Selcan mylittlepony yok öyle değil bacaklarından tutun deneyerek o yol bulunuyor yoksa olmuyor ne yazık ki yatarak falan alınmıyor 🙄
mylittlepony @idil1990 @NurcanBOSTAN @Sevvalaydin petitehatunn Doruk12 Selcan ve etiketleyemedğim diğer arkadaşlar cansınız çok teşekkür ediyorum el biriğyle idrarı almayı başardık😀 hepinizi yanımda hissettim🙈♥️ İyi ki happy kids ailesi 🤗 yanlız idrarda lökosit bulundu oyüzden doktor antibiyotik yazdı 😣
petitehatunn mylittlepony geçmiş olsun canım 10 gündür savaşıyoruz yine lökosit çııktı kültür sonucunu bekliyoruz bakalım😞 o kadar dikkat ettiğimiz halde neden oluyor ki acaba Allah yardımcımız olsun 🤲
Selcan mylittlepony geçmiş olsun canım inşallah hemen iyileşir küçükse emiyorsa bolca emzir yoksa mama ver yada şu içir büyüdüyse etki oluyor .
NurcanBOSTAN Ne demek ❤👍 sen bebegini bol bol emzir ki tum ilaçlardan daha etkili, ilacta yarasin sifa olsun ins ❤❤👍🧿 birde sende emzirirken bol bol su ic 👍👍
mylittlepony NurcanBOSTAN ah keşke ne yazık ki 4 aydan sonra mamayla devam etmek zorunda kaldık nasibimiz okadarmış 🌸 Rabbim siz emziren annelere bol süt versin inşallah ♥️🤲🏻
Alya_sare mylittlepony ben dün yaptrdm kızıma neden zor oluyormus torbayı taktıktan sonra bezini acık bırakın göbeğine yavas yavas su damlatmaya baslayın hemn yapıyor
mylittlepony NurcanBOSTAN yok canım hiç sorun değil herşeyin hayırlısı ☺️ aminn çok sağol inşallah 🥰💙
mylittlepony petitehatunn sağol canım size de çok geçmiş olsun dediğin gibi okadar dikkat ediyoruz ama kaçışı yok sanırım 😐biz yinede iyi tarafından bakalım bağışıklık kazanıyorlar bu sayede ☺️🤭
mylittlepony Selcan teşekkür ediyorum canım 9 aylığız mama su çay aptamil herşeyini veriyorum inş atlatırız 🤲🏻🌸
Doruk12 mylittlepony bizde de çıkmıştı idrar kültürüne de baktık emin olmak için, e. Coli bakterisi üreme olmuş kakadan yani, biz de antibiyotik başladık 🙄 çok geçmiş olsun canım 🤲🏻
Minionbiranne idil1990 yaa benım kızımda tahriş oldu pişik gibi ilk defa yaptım krem sürüyorum inşallah geçer 😒😒😒
idil1990 Minionbiranne evet bizim iki gunde gecti bi dahakine tamamini yapistirmicam koseleri tuttursak yeticek cok kuvvetli cunku yapiskani