V12 de düşünebilirsiniz ben araştırıp deneyip özellikle v15 almadım. V15 bir süre sonra kolu yorabilir v12 hafif evet haznesi küçük ama asla sorun olmuyor evde tüy yumağı kedim olmasına rağmen tüm evi süpürüyorum sonra da boşaltıyorum zaten boşaltması çok pratik. Ayrıca düğmesini sürekli basılı tutmak zorunda değilsiniz ben iyi ki diyorum hep.