organikirmik Ozooo submarine philips’ten sonra üretildi diye okumuştum o alanda da geri kalmamak için ama hızlı bi üretim olduğu için çok eksik varmış. Paspastan farkı yokmuş zaten Philips gibi vakum özelliği yok. Ben gen5 aldım memnunum
hosgeldinbebekk9 Ozooo submarine var , anlamsız yer silme aparatı özellikle onu takıp temizleyip kaldıracağıma vileda kullanırım 😂 aldığıma pişman oldum v12 yeterliymiş
Ozooo organikirmik ben silmesinden vaoow bişey beklemiyorum açıkçası robotum da var oda çok woow silmiyor ama idare ediyor fiyat farkı olduğundan acaba mı dedim
Ozooo Açıkçası submarinenin silmesinin çok büyük önemi yok idareten silse yeter günlük için robotum da var zaten oda siliyor , gen 5 araştırmadım çok o yüzden kullananlar karşılaştırırsa yorum yaparsa sevinirim
organikirmik Ozooo yani silme özelliği istiyorsanız Philips daha mantıklı olur, öyle bi beklentiniz yoksa birden fazla özellik yüklemeye gerek yok gen5 hayatımda aldığım en iyi kararlardan biri
Ozooo organikirmik canım ben öyle silmesi çok önemli değil günlük silse yeter arada 4 bin fark var değer mi diye düşünüyorum
Ozooo hosgeldinbebekk9 öyle mi diyorsunuz ben öyle mükemmel bir yer silme özelliği beklemiyorum zaten acaba sadece v 15 mi alsam
organikirmik Ozooo ya işte şeydendir muhtemelen, her özelliği koydukça hiçbir özelliği tam olmuyor. Silme de eklenince bence normal süpürge işlevi azalmıştır. V12-15 falan nasıl? Gen5te tüm başlıklar var ondan da pahalı olabilir
nadidelifora Ozooo gen5 kullanıyorum. Ben ıslak tercih etmedim. Sebebi de her iki işlevi olan ürünlerin daha çabuk deforme olduğunu dusunuyorum.Birde zaten ıslak başlığı deterjansız kullanıyorsunuz. İnanın hiç güzel silmiyor. Denedim. Leke bırakıyor ve bence temizlemiyor da.
organikirmik Ozooo evet yeni model çıkardıkça eskinin kutusunu küçültüyorlar maalesef. Ekstra satılıyor ama aynı fiyata geliyor o da bi üst modeliyle