benanas
Çok haklısın ben de hepsini düşünüyorum, bezi asla istemiyor, sürekli çıkarmaya çalışıyor, ppsi dışarda geziyor biz kapatıyoruz, kakasını yapınca rahatsız oluyor çıkarmaya çalışıyor ve bezi taktırmak istemiyor belki de bunlar gelişimin bir parçasıdır fakat çok isyan etmeye başladı önceden böyle değildi asla istemiyor bezi, tuvalete gittiğimizde oturmak istiyor, çiş diyor oturunca, çişini kakasını yaparken anlıyoruz ve sürekli ifade ediyoruz çişini yapıyosun kakanı yapıyorsun diye betimliyoruz, merdivenlerden tam anlamıyla bizim gibi çıkamıyor fakat gayreti hala var. İşe döndüğümde tekrar bu süreçler için ara veremeyeceğim ve bakacak olanın da altını değiştirmesini istemiyorum artık.