Sunismyson 18-19 aylıkken tuvalet eğitimi verenler var mı aramızda? Deneyimlerinizi öğrenmeyi çok isterim🔆
Meri-Mel Sunismyson Üstte kalsın yeğenim bu şekilde bıraktırdı bence çocuk aktif konuşuyor ise çok güzel ve kolay olur inatlaşma dönemi başlamadan
Sunismyson [silindi] Ayy sağlıkla büyüsün😍 Güneşkomla arası 10 ay bebişinin😍😍 İşe mi döneceksin peki sen neden bu zamanlar istiyorsun bıraktırmayı? Erken diyen çok var çünkü bu aylara.
[silindi] Sunismyson teşekkür ederim hepimizin sağlıkla büyüsün inşallah. Bilmiyorum erken mi ya nerdeyse iki yaş olacak. Bir sonraki yaz geç olur diye düşündüm ama doktoruyla falan konuşmadım o zaman bir gelsin hele 🫶🏼 İşe bu ayın sonunda dönüyorum ya biraz burukluk var 😔
Sunismyson benanas İşe başlayacağım, tuvalet iletişimimiz aylardır var. Bu aralar öğle uykusunda (tek uyku yapıyor) çişini hiç yapmıyor 3-4 saat boyunca tutuyor artık.
Sunismyson [silindi] Çok erken dönüyormuşsun🥲 işe gidiyorken nasıl yapacaksın peki canım tuvalet eğitimini?
benanas Sunismyson doğrudur ama bu süreç hem onu hem sizi yorabilir ayrıca konuşabiliyor kendini ifade edebiliyor olmalı bence. Siz işe gideceksiniz üstelik. Ona bakım vrrecek olan kişiye kendini anlatabilmeli en kötü çiş kaka tuvalet diyebilmeli. Merdiveni eğer desteksiz çıkabiliyorsa kasları gelişmiştir
[silindi] Sunismyson maalesef iş yerimden bu kadar izin alabildim istifa da etmek istemiyorum evden çalışma şansım var izin almam kolay falan. Yıllık iznimde hallederim diye düşünüyorum yani inşallaaahhh 🥲🥲🥲