Bnde şu anda iç Anadolu’dayim.Bugün 30 31 dereceydi güneşin alninda çıkarttım valla.5 yasinda durmuyor park deyip duruyor.Yani bisey olmaz Allah,in izniyle 40 da olsa yine çıkartırım evde nasıl oyalayacagim bütün gün.Sapkasini alıyorum güneş kremini sürüyorum. Bir de dondurma alıyorum baya idare ediyor bizi.