nur_aleyna canmanayvesuyu öyle mi diyorsunuz 🫠🤔 yani şu an için hem mama, hem anne sütü ile 4. Ayı bitirdik sayılır ve iyi geldik. Kilosu gelişimi iyi, bakalım bir doktora da danışayım. Kafam karışık🤭
Kartanesi26_ nur_aleyna ne kadar acaba boyu kilosu benim kızım yavaş kilo alıyor ben biraz o yüzden erken başlayım diyorum da
3erkekannesi__ nur_aleyna bu durumu doktorunuz konuşun benim ikizlerim prematüre doğdu tam anlamıyla 7 aylıkken başladık düzeltilmiş yaşları 5 buçuk aylıktı beneğin düzgün oturabiliyorsa yiyeceklere ilgisi varsa başlatabiliyorlar