Merhaba kızlar 4 gün sonra Bebeğim 5 aylık olacak. Doğduğundan bu yana hem anne sütü hem mama veriyorum. Mama sayısını günde 2 veya 3 e düşürdüm. Elimden geldiğince emzirmeye çalıştım hep ama doymuyor bazen neyse asıl sormak istediğiim şu, ek gıdaya, tadımlara başlamalı mıyım? İlk çocuğum bilgisizim bu konuda. Daha erken mi veya tam zamanı mı?