aleggi UykuPerisi_ uyanacağıni bilsemde degistryorum Çünkü idrar yakar tenini Yada kaka kuruduğunda tenine yapisiyor
mamacitaa_ UykuPerisi_ 40 liyken değiştirdim hep. Sonrasında sabaha kadar değişmedim eğer pisletmediyse
bilgedm UykuPerisi_ 1. Ayından beri kaka yapmadığı sürece değiştirmiyorum. Zaten şu anda gece kaka yapmıyor sabahları yapıyor.
yesimmmmmmm UykuPerisi_ yenidogan dönemi hariç uyurken kaka yapmıyorlar zaten o yüzden sabah uyanana kadar değiştirmiyorum değiştirilmez zaten bez taşıp kıyafet ıslanmadıysa gerek yok
Drycl46 UykuPerisi_ afedersiniz kakasını yapmadığı sürece değiştirmezdim mama kullanıyordu oğlum hep başımın ucundaydı ağladığı durumlarda öncesinden hazırlayıp ağlayacağı zaman veriyordum eğer emziriyorsanız ağladığı gibi emzirin
meleka234 UykuPerisi_ hiç değiştirmiyorum uyumadan önce değiştiriyorum o kadar. Gece kaka falan yapmıyor benim kızım. Sorun olmuyor o yüzden
umaytoom UykuPerisi_ gece bebekler çok ciş yapmaz ki sabah değiştiriyorum ben hep yoksa uyanıyor ilk başlarda bende sizin gibi değiştiriyordum ama gerek yok😊😊
annemiyimneyim [silindi] çiş pişik yapmaz değil mi? Benim kızım bir aylık bende mi bıraksam gece değiştirmeyi
cloudsea UykuPerisi_ Sabaha kadar emen 6 aylık oğlumla bu sorunu her gece yaşıyoruz ne yazık ki.Cok emdiği için çiş de çok oluyor ve değiştirmezsem sabaha karşı sızıyor,değiştirirsen de uykusu açılıyor ve çok ağlıyor.Napicagimi şaşırdım ben de
dilarasln UykuPerisi_ prima 12 saat kuru tuttuğu için kaka yapmadığı sürece değiştirmiyorum. Ki genelde geceleri yapmıyor 🤭
ikibaloglanannesi UykuPerisi_ 29 aylık / 3 aylık Değiştirmiyorum gece. Diğer türlü değiştirir isem uykuları bölünüyor. Ve gece değiştirilir ise alışma oluyor bu. (İkisininde 40′ı çıktıkları gün bıraktım gece değiştirmeyi) Kakalarını benimkiler gündüz yapıyor zaten.
subrk UykuPerisi_ Bebekken sürekli kaka yaptığı için mecbur degistiriyordum.10 aylık oldu.Belki 5 aydır açmıyorum hiç.Prima kullanıyorum taşma da olmuyor.12 saat bile kaldığı oluyir