Bende hamileliğimde 20 kilo aldım. 98 le doğuma girdim. 88 le çıktım. Baktım tekrar kilo alıyorum 90 olmuşum diyete başladım. Hırslansam çok hızlı kilo verebiliyorum. Geçen hafta başlamıştım bugün kilom 86 :) hedefim evlenmeden önceki kilom olan 50 lere inebilmek. Bu yolda herkese başarılar umuyorum ki birgün kendimizin en iyi hali olacağız :)