Teletabianteni çok geçmiş olsun bizde dün pusetten düştük yerdeydi lavaboya girmiştim pusete oyun halısı yerleştirip bebeği de içerisine koymuştum ağlıyodu zaten gireceğimde çok sıkışınca duramadım ağlaması değişti sesi boğuklaştı hemen çıktım bi baktım yüz üstü kapaklanmış oyun halısı da üstünde hemen kaldırdım kafasında eziklik vardı tepesinde daha 3.5 aylığız eşimi aradım hemen anlattım önce sen sakin misin sakin ol dedi bana sakinim dedi sağlık ocağına bi götür dedi gerekli görürlerse hastaneye gidelim dedi götürdüm doktor baktı bi sorun görünmüyo bakışları hareketleri falan normal dedi orda bi emzirdim kusma olursa fışkırır tarzda hastaneye git dedi sonra eve geldik normal herşey bebeğimin kilo alımı az bu ara doktor mama vermişti onu da içmiyordu sağlık ocağına gitmişken tartındı bide yine almamış öyle olunca bende mama yaptım zorla içirdim ağlaya ağlaya onun etkisiyle muhtemelen çıkardı hemen mamanın hemen ardına ve zorlayınca düşmeye bağlamadım somraki kusmaları normal zamandaki gibiydi öyle olunca telaş yapmadım bende bugünde takip edicem bakalım başka bi rahatsızlık görürsem hastaneye götürürüm. Gerçekten çok üzüldüm bende sabah uyku sersemi sağlıklı düşünemedim ağlarken pusete koymam çok ama çok mantıksızdı çünkü yeni yeni dönmeye başlamıştı hepte diyodum artık pusete koymam heralde kendini kaydırıyo diye demek ki yaşamam gerekiyormuş Rabbim beterinden korusun yavrularımızı gerçekten düşme durumları çok zor 😥😥😥