Teletabianteni bende yaşadım aynısını çok korkmuştum yatak çok yüksek bizim yanında da gardrop var başını orada görünce panikledim ne yapıcam bilemedim. 2 sa dikkat ettim kusma, bulantı, şişlik, gözlerde kayma olup olmaması önemli. Doktoruna götürdüm kontrol etti reflekslerini. Mesela elini kolu kaldırdı bıraktı tepki var mı diye vücudunun heryerini kontrol etti. Bıngıldak şişmemeli bombeleşme olursa getirin dedi. Bizde girmedik tomografiye ultrasonla bıngıldak kontrolü yaptılar.