Özel eğitim ogretmeniyim. Otizm nörogelisimsel bir bozukluk. Sonradan ortaya çıkmaz. İki yaşa kadar normal demişsiniz çoğunlukla makas büyüdükçe açılır. Aileler ilk zamanlar anlamaz bunu. Herşey normaldi derler ama çocuklar minik sinyaller verir aslında. Çocuğunuzda otizm var anlamına da gelmez bu. Size tavsiyem doktordan ziyede tecrübeli bir özel eğitim öğretmenine değerlendirme yaptırmanız.