Suzan2115 göz kontağı çok kurmuyordu şuan bizimle kuruyor ama doktorla peki ilgilenmedi en son gittiğimizde ama oyuncakları hep bana geldi gösterdi.Daha çok benimle ilgilendi.
İnşallah tanı doğru değildir buna takıldım sadece, 1 kuzenim 3 yaşına kadar hiç konuşmadı, diğer kuzenim 4 yaşına kadar sadece annesiyle ve kendi ailesiyle konuştu. Biz onunla konuşmaya çalışıp soru sordugumuzda bile annesiyle konuşturdu..yani şu oyuncağı bana ver derdim “anne benden istemesin” derdi. Annesine döner yuzumuze bile bakmazdı hiçbir sorunu yok ve biz 2 güne bir görüştüğümüz halde bizimle iletişimi hiç yoktu. İlk kez gördüğü birine ne kadar yakın davranabilir ki? Yine aynı şekilde arkadaşımın oğlu anne babası ve babaanne dede amca dışında hiç kimsenin yanina gitmez, bulunduğu odaya girmez, girerse de sadece annesinin elini tutarak girer yanından ayrilmaz, atıyorum mutfağa gidecekse annesinin elinden tutar gider falan 2.5 yaşında hala öyle. Yabancı birini görsün çığlık kıyamet yani şimdi çocuklara yafta yapıştırmak ne kadar kolay bilmiyorum ya bana hiç mantıklı gelmiyor. Başka belirtiler vardır amenna derim ama öyle bir durum yok gibi.