esay22 minikpatate benfe biraz geç cevap verim sanirim bebelak vermeye başladim tabi benim sütümü de içiyo evet toparlanmaya başladi gaz içinde ilaç aldim cok şükür şimdi bi sıkıntımız yok mama verdiğimden beri rahatim 🌹