Kilo alımı iyiyse doydukları halde sırf temas ihtiyacı için yatağa koyduğunuzda ağlıyor olabilir.Benim bebeğim de emzirdikten sonra benimle teması kesecek bir yere koyduğumda ağlıyor kucağa alınca susuyor.Onu siz de anlarsınız gerçi.En güzeli takip eden doktoru varsa sormak tabi.