Bende kullanıyorum. İlk doğduğunda bunu almıştık. Başta gece sallaması çok zor geldi sürekli sallanmak istedi. Uyku halinde kızımı sallamak Zor oldu. Daha sonra bunun elektrikli olanını bulduk trendyol dan. Hız ayarı var, kendi kendine sallanıyor. Şimdi elektikli olanı kullanıyorum, bunu da anneme götürdüm oraya gittiğim zaman da ötekini kullanıyorum. Eğer imkanın varsa elektrikli olanı al senin için de rahat olur.