Poyrazmom0 ay canım alma bence. Çoookk memnunum hamileliğimde aldık biz ama. Bebeğim şuan 6 bucuk aylık ve 4-5 parmak boşluk var beşiği tamamen kaplamasına yani muhtemelen bikaç ay daha anca kullanır. Hamile olmus olsan kesinlikle önerirdim hem uygun hem kullanıslı ama 4 aylık olmussunuz bı 4 ay falan anca kulllanırsınız kısa vadede kurtarsn dıyosan al, uzun vade ıcın olmaz