Ben de kızıma 3. ayda ilk dozunu yaptırdım, haftaya da 5. ayı dolunca 2. dozunu yaptıracağız kısmetse. Allah korusun çok ciddi bir hastalık, yaz ayı geliyor şimdilik evde tutsak bile illaki dışarıya çıkacaklar ve hastalıklarla karşı kaşıyan gelecekler. Rabbim tüm evlatları korusun ❤️