deryadeniz123 ben yaptırdım özel aşımız son bir tane kaldı Allah korusun bak arkadaşımın ikisinin de bebeleri rota virüsü geçirdiler çok zor 13 gün hastane de yatan bile oldu sizin kararınız tabiki ama tavsiye için soruyorsunuz bence özel aşılarını eksik etmeyin Rabbim çocuklarımızı tüm kötülükten hastalıktan esirgesin inşallah ama bence yapılmalı iyi günler diliyorum 🌸