deryadeniz123
Neye göre memnuniyetten bahsediyorsun?
Her bebek farklı ve hastalıklara karşı tepkileri de farklı. Aşı hastalıktan korumaz sadece hastalığı kötü şekilde atlatmanın önüne geçer, bağışıklık kazandırır.
Rotavirüsleri yaptırdım oğluma. Rota da geçirdi çok şiddetli şekilde ishal, iştahsızlık, ateş yaşadı fakat hastanede yatış yapılmadı. Doktor gerek görmedi.
Aşısız olanlar daha ağır geçiriyor ve günlerce hastanede yatıyorlar.