fdn25 yaa aksine benim bebeğim kabizdi ve kolikti doktor önerisi ile başladık bu mamaya kabızlık geçti ama hala kıvamlı yapıyor. Biz memnunuz şimdilik sindirimi kolay olduğu için. Su an 4 aylık gaz sorunumuz kalmadı doktoruyla gorusup ben de optiproya geçmeyi düşünüyorum.