girlmama Bimin maması çok güvenilir ya zaten. Bimden mama mı alınır ya. Allah bilir içinde neler var yani. Boykot diye çocuğa içeriği rezalet mama mı verelim? İyi demişsiniz. Ben de boykotuma dikkat ederim. Ama mama ve bebek bezi konusu tartışmaya kapalı olmalı. Prima dışında neredeyse her bezi denedim kalitesiz olanlar dışında. Yok yani çocuğum ya çiş içinde kaldı ya da pişti. Ne yapayım yani şimdi bu çocuğun bende hakkı yok mu?