YorgunAmaMutluAnne Birisinin primanın çocukları kısır yaptığını yazmış bu doğru olabilir mi düşünüyorum ama bir bez çocukları kısır yapmaz diyorum kendi kendime insanın çocuğu söz konusu olunca herşeyi sorguluyor sizlere de sormak istedim bir bez kısır yapabilir mi
organikirmik YorgunAmaMutluAnne bizim zamanımızda Prima yok muydu ya sadece hepimiz primayla büyüdük bence hepimiz de burada olduğumuza göre teori yalanlandı dağılabilriiz 😅
pivpivpivahmedmuhsin YorgunAmaMutluAnne Ay ne alaka. 😁 Prima yıllarca sektörde olan bir bez. Eskilerden kullanıp kısır olana şahit oldunuz mu hiç? 😁
MamaUygarVibes YorgunAmaMutluAnne iyi ve pahalı marka diye alamayanlar kıskanıp karalama kampanyası yapıyor diye yorumladım.
YorgunAmaMutluAnne organikirmik kullanan kişiler çocuklarını zehirliyormuş da bezin içinde petrol varmış çocukları kısır yapıyormuş neler neler dediler ya
usenmedimyaptimbirvelet YorgunAmaMutluAnne kaynak nedir bebeğim yani başın yanmaz merak etme 😅 yani imkanı yok çok kaliteli bi bez markayı karalamaya çalışıyorlardır Ha ben boykot diye kullanmıyorum ama öncesinde benim bebe hep prima kullandı, diğer bezlerden bin kat daha iyiydi şimdi sleepy baby turco çok mu iyi sanki 😏
YorgunAmaMutluAnne pivpivpivahmedmuhsin benim içinde mantıksız ama konular çocuk olunca insan bildiğini de unutuyor
Tubanurrr MamaUygarVibes hahaha 🤣 kesinlikle kaynak ne acaba hayır ona bakarsak Amerika da neredeyse herkes pampers kullanıyor o zaman buradakilerin komple kısır olması gerekiyor 😂😂
pivpivpivahmedmuhsin YorgunAmaMutluAnne Boykot diye tercih etmeyenleri anlarım. Ben de boykot yapıyorum fakat Prima dışında başka bir bez yaramadığı için kullanmaya mecbur kalıyorum. Bebek bezi ve mamada boykot baskısı yapılmamalı diye düşünüyorum. Her çocuk her şeyi kabul etmiyor çünkü. Hani boykot dersin uyarırsın ama böyle asılsız şeylerle karalama kampanyası yapmaya gerek yok.
YorgunAmaMutluAnne usenmedimyaptimbirvelet ona göre daha iyimiş sleppy kaka taşırıyormuş çünkü lastikleri doğalmış bilmem ne
YorgunAmaMutluAnne pivpivpivahmedmuhsin evet bir de şey yazdı prima kullandığınız icin onca masum çocuğun kanını akıttırıyorsunuz diye suçlamada bulundu
usenmedimyaptimbirvelet YorgunAmaMutluAnne aşırı saçma ya 😂 sürekli bok temizlemek hoşuna gidiyorsa tabi bilemem
oylesinebiri__ YorgunAmaMutluAnne sllepy mı iyiymiş içinden kan çıkan bi beze asla güvenmiyorum 2 alişimda da kullanılmaz halde deydi alıp çöpe attim paketi